zakelijke vaste telefonie

flexibele oplossingen voor uw zakelijke vaste telefonie

Zakelijk voordelig vast bellen met betrouwbare VoIP telefonie en robuuste telefooncentrales die volledig geïntegreerd kunnen worden met uw IT systemen.

managed voice

voice connect

telefooncentrales en toestellen

zonder investering voordelig via VoIP bellen met de functionaliteit van een telefooncentrale voordelig via VoIP bellen met uw eigen telefooncentrale panasonic pbx telefonie oplossingen
  • Geen investering in eigen telefooncentrale(s);
  • Hypermoderne VoIP telefooncentraledienst met  geavanceerde faciliteiten;
  • Vast maandelijks bedrag per gebruiker;
  • Gunstige gesprekstarieven;
  • Meerdere vestigingen koppelen;
  • Onderlinge gesprekken gratis;
  • Medewerkers overal op hetzelfde telefoonnummer bereikbaar;
  • Vanaf uw computerscherm telefoonnummers laten bellen;
  • Integratie met Managed Mobile mogelijk;
  • Koppeling met uw bedrijfsapplicatie mogelijk;
  • Klantinformatie van beller verschijnt ook op uw computerscherm;
  • Callcenter add-on.
  • Eigen telefooncentrale en toestellen;
  • Bellen via internet (VoIP);
  • Geen analoge of ISDN abonnementen meer;
  • Lagere gespreks- en abonnementskosten;
  • Meerdere vestigingen koppelen;
  • Onderling gratis bellen;
  • Uw telefoonlijnen eenvoudiger te verhuizen;
  • Geen maandelijkse kosten voor nummers.
  • Gespecialiseerd in Panasonic PBX telefonie;
  • Levering en onderhoud van Panasonic telefooncentrales;
  • Voorzien van de nieuwste technieken;
  • Ideaal voor bedrijven die een betrouwbare telefonie oplossing zoeken;
  • In combinatie met UC Pro is de Panasonic PBX volledig te integreren met uw IT systemen;
  • Alle gangbare Panasonic modellen: TDA15, TDA30, TDE100, TDE200, NCP500, NCP1000, NS700, NS1000 en NSX1000;
  • De centrales kunnen zonder problemen gekoppeld worden via ISDN of aan een SIP-Trunk.

service all-inclusive

TELEFONIE ONDERHOUD INBEGREPEN
Met Feka ICT service all-inclusive zijn tevens alle telefonie installatiewerkzaamheden, telefonie onderhoudswerkzaamheden, telefonie aanpassingen en ondersteuning door onze helpdesk voor uw telefonie inbegrepen in het abonnement. U kunt hiermee zonder extra kosten een beroep doen op onze Telefonie-technici voor een optimaal telefonienetwerk!

Voor meer informatie neemt u contact op met Gerben Bluemink via gerben@feka.nl of 0297-760033.