ICT service

Onze ICT technici staan voor u klaar!

Onze medewerkers en beheertools zorgen dat alle ICT optimaal bij u blijft functioneren. Het liefst voorkómen we dat uw bedrijfsprocessen stil komen te liggen door ICT problemen. Eventuele knelpunten lossen we snel voor u op. Op afstand vanaf onze helpdesk, in onze technische dienst, of bij u op locatie.

Desgewenst nemen wij het complete beheer van uw netwerk uit handen. Met netwerkbeheer wordt uw netwerk op vaste tijdstippen beheerd door vaste systeembeheerders, die bekend zijn met uw organisatie en systeem. Naast de werkzaamheden op locatie, monitoren wij continu uw server systemen. Op afstand worden proactief de nodige onderhoudstaken en controles uitgevoerd.

Met een mailtje naar support@feka.nl belandt uw vraag of storing automatisch in ons ticket-systeem, waarop onze medewerkers u snel en persoonlijk verder helpen. Alle meldingen en onze werkzaamheden worden centraal in dit systeem geregistreerd en de met u gemaakte SLA-afspraken gemonitord.

Uniek aan Feka ICT Service:

  • Ervaring met netwerkomgevingen van 1 tot 100 werkplekken;
  • Specialisatie in Windows omgevingen;
  • Serverbeheer, inrichting en advies;
  • ICT hulp op afroep, of volledige outsourcing;
  • Helpdesk voor hulp op afstand;
  • Reparatie- en onderhoudswerkzaamheden;
  • Afspraken in SLA mogelijk;
  • ICT Beveiliging;
  • Internet aansluitingen, netwerk koppelingen;
  • Werkplek en gebruikersondersteuning;
  • Proactief onderhoud en 24/7 monitoring van systemen;
  • Technisch accountmanager als vaste aanspreekpunt;
  • Alle support voor een vast bedrag per maand mogelijk, zie Feka ICT service all-inclusive.

Benieuwd wat onze ICT service voor u kan betekenen, of heeft u vragen?
Bel ons gerust op 0297-760021 of stuur een e-mail naar support@feka.nl.