effectief werken met Office 365

Zet Office 365 effectief in voor uw organisatie. Blijf werken met e-mail en Office zoals u gewend bent maar gebruik daarvoor Office 365 op de achtergrond. Zo zet u eenvoudig de eerste stappen naar de cloud.

E-mail in Exchange Online

Starten met e-mail in Exchange Online (onderdeel van Office 365) is een goed begin. Als u al werkt met Outlook en Exchange op uw eigen lokale server of in een hosted Exchange omgeving, verandert er weinig in het gebruik en kunt u direct profiteren van de extra mogelijkheden in Office 365. Werkt u met een pop3 of imap mail systeem, dan is overstappen naar Exchange Online nog interessanter.

Enkele voordelen van Exchange online;

  • Zeer grote mailbox (50Gb) per gebruiker
  • Webversie van Outlook voor toegang via internet
  • Eenvoudig Out-of office meldingen instellen
  • Beveiliging tegen anti-malware en antispam via Exchange Online Protection (geen apart spamfilter meer nodig)
  • Mail op verschillende apparaten zoals pc, laptop, telefoon en iPad (volledig gesynchroniseerd, inclusief submappen, agenda, notities en contactpersonen)

Advanced Threat Protection

Maakt u al gebruik van de Office 365 e-mailomgeving Exchange Online? Laat u dan eens informeren over de Advanced Threat Protection. Dit programma biedt extra beveiliging tegen onveilige bijlagen en schadelijke koppelingen. Eventueel onveilige linkjes naar onbetrouwbare websites in uw e-mail bericht worden hiermee eerst gescand. Zo is uw e-mail realtime extra beveiligd tegen onbekende en geavanceerde aanvallen. In dit klantverhaal leest u de ervaringen van HITMA.

Office licenties via Microsoft Office 365

Een andere goede mogelijkheid is uw Office licenties via het Microsoft Office 365 model af te nemen. U hoeft dan niet meer te investeren in een eenmalige aanschaf van Office licenties en beschikt altijd over de nieuwste Office versie.
Heeft u bijvoorbeeld nog Office 2007 in gebruik? Sinds 10 oktober 2017 wordt deze versie niet meer ondersteund door Microsoft en geen nieuwe (veiligheids)updates meer uitgebracht! Vanaf € 8,80 excl. BTW / maand kunt u gebruik maken Office 365 Business en heeft u de nieuwste versie van Word, Excel, Outlook, PowerPoint en OneNote.

Office 365 gebruiken moet niet het doel zijn, gebruik uit de Office 365 cloud vooral wat voor uw bedrijf passend is!
Feka ICT B.V. adviseert u graag. We kunnen u helpen bij de migratie naar Office 365 en voorzien van de benodigde licenties.