7 redenen om voor VoIP te kiezen

Ruim 200.000 bedrijven worden gedwongen om voor 1-9-2019 op zoek te gaan naar een alternatief voor analoge en ISDN telefoonlijnen. Waarom VoIP hiervoor het beste alternatief is, leest u hieronder:

• Lagere maandelijkse kosten:

Bij VoIP horen goedkopere beltarieven. Daarnaast biedt VoIP meer flexibiliteit, waardoor je alleen betaalt voor wat je afneemt. De eenmalige investering is niet meer nodig, omdat er geen telefooncentrale op locatie meer nodig is. Even een nieuwe gebruiker aanmaken, wijzigen en weer verwijderen is zo gedaan. Regel uw telefonie zoals u uw Netflix- en Spotify-account inregelt!

• Functies, functies en… nog meer functies:

Ontelbare functies worden beschikbaar met VoIP. Wachtrijen, muziek, doorschakeling en gespreksopname zijn de meest voor de hand liggende functies. Daarnaast liggen deze, door de integratie met uw mobiele telefoon, letterlijk in uw hand!

• Integreer VoIP met jouw CRM- en/of ERP-systeem.

Zo komen klanten direct bij de juiste persoon uit, zonder eerst doorverbonden te worden.

• Altijd up-to-date technologie:

Ga mee met de ontwikkelingen in de markt. Met VoIP loopt u nooit achter op uw concurrenten en bent u altijd bereikbaar zoals uw klanten dat willen.

• Nu al klaar voor Het Nieuwe Werken met VoIP:

Steeds meer bedrijven promoten flexwerken. Met VoIP is dat mogelijk. Maakt u nog gebruik van ISDN, dan is dat niet mogelijk. Door de telefooncentrale op kantoor, bent u thuis niet bereikbaar op de vaste lijn. U raadt het al: met VoIP wel! Door de integratie tussen vaste- en mobiele telefonie, gaat uw mobiele telefoon ook over als er wordt gebeld op het vaste nummer van uw bedrijf.

• Beter beveiligd:

Door de vele alternatieven voor ISDN, worden telefooncentrales nog weleens slecht onderhouden. Met VoIP is de telefooncentrale niet meer nodig en zijn uw gegevens beter beveiligd!

• Nummerbehoud is gewoon mogelijk:

Bang dat u uw telefoonnummer niet mee kunt nemen? Wees gerust; nummerbehoud is gewoon mogelijk!
 

Een juiste oplossing bedenken begint met de juiste vragen stellen en inventariseren wat voor u belangrijk is.
Feka zorgt dat uw telefonie eenvoudig en goed geregeld wordt: van aanvraag tot oplevering en nazorg.
Ik ga graag met u om de tafel voor een persoonlijk advies! Bel 0297-760033.